ایران رنک

خرید عمده دمپایی جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
دمپایی ارزان جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ

جشنواره ی فروش بینظیر بازدید ایران رنک

سلام دوستان بسته های بینظیری که در هیچ سایت مشابه ای ندیده اید و برای اولین بار هست که این کار انجام می شود.

هزینه ی خرید بازدید معمولی به ازای هر بازدید2 ریال هست ولی شما دربسته ی زیر تنها برای هر بازدید (1 ریال) می پردازید.یعنی 50درصد تخفیف!!


انواع بسته های به شکل زیر هست:


50هزار بازدید فقط 7 هزار تومان


70هزار بازدید فقط 9تومان

100هزار بازدید فقط 12هزار تومان


200هزار بازدید فقط 22 هزار تومان

400هزار بازدید فقط 40هزار تومان

800هزار بازدید فقط 64 هزار تومان

1 میلیون بازدید 79 هزار تومان

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱ ۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۱
امیرحسین شجاع
دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۴۵ ب.ظ

معرفی سایت بینظیر ایران رنک

ایران رنک چیست؟

ایران رنک یک سامانه افزایش بازدید و بهبود حرفه ای رتبه الکسا و گوگل است .
این یک سایت افزایش بازدید با بهترین روش موجود است به گونه ای که در بهبود رتبه الکسای سایت شما تاثیر شگرفی خواهد داشت و همچنین کسب امتیاز به ازای بازدید از سایت ها می باشد به گونه ای که در ازای بارگذاری سایت ها با توجه به زمان تعریف شده، میتوانید به صورت 24 ساعته کسب امتیاز کنید و بازدید خودتون را روز به روز افزایش بدهید.

در این سیستم نیازی به فعالیت خاصی نیست و فقط کافیست روزانه به پنل کاربری خود مراجعه کرده و با کلیک بر روی شروع کسب امتیاز، اقدام به کسب امتیاز نمائید و در نهایت بازدید سایتتان را افزایش دهید.
در حال حاضر این سایت با توجه به سیستم های موجود در اینترنت، بهترین روش افزایش بازدید و بهیود رتبه الکسا خواهد بود، نه مزاحمتی برای سایت یا وبلاگ شما خواهد بود که پاپ آپی بازد شود و نه کدی را باید در وب سایت خود قرار دهید! هم میتوانید بازدید کنید و بازدید بگیرید هم میتوانید با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازدید را خریداری کنید و ما برای شما بازدید ارسال خواهیم کرد.
همینطور در صورتی که میخواهید در ایران رنک درامد داشته باشید نیز این امکان میسر است .
شما میتوانید با بازدیدگیری و فعالیت در روز به ازای هر بازدید مبلغ تعیین شده ایران رنک را دریافت نمایید،برای مشاهده درآمد هر بازدید به پیشخوان پنل کاربری خود مراجعه نمایید .

چگونه سایتمان را برای افزایش بازدید اضافه نمائیم؟
بعد از اینکه امتیاز کسب کردید ( برای ثبت سایت حداقل باید 2000 امتیاز داشته باشید ) می توانید سایتتان را ثبت کنید و بازدیدتان را افزایش بدهید
برای ثبت سایت در سمت راست قسمت پنل کاربری بر روی ثبت سایت کلیک نمایید و سایتتان را اضافه کنید. بعد از تایید سایت توسط مدیریت، سایت شما وارد چرخه بازدید گیری شده و بر اساس تعداد بازدیدی که تعریف کرده اید بازدید دریافت خواهید کرد.هرچقد بازدید بیشتری کسب و فعالیت کنید ،بازدید وب شما بیشتر و بیشتر خواهد شد!



چگونه بازدیدهایمان را به سایتمان اختصاص دهیم؟


شما پس از کسب امتیاز برای اینکه امتیازاتون رو به بازدید تبدیل کنید و بازدیدای سایتتون رو افزایش بدید
در قسمت سمت راست پنل کاربری بر روی مدیریت سایت ها کلیک نمایید سپس از تب عملیات بر روی اولین گزینه یعنی افزودن بازدید کلیک نمایید و امتیازاتون رو به سایتتون اختصاص بدید و بازدید سایتتون رو افزایش بدید.برای افزودن بازدید به سایتتون حداقل باید 200 امتیاز داشته باشید...

برای ورود به سایت روی بنر کلیک کنید.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۵
امیرحسین شجاع